просто Я спешу жить !!!

Wednesday, January 28, 2009


ჩემმა ბლოგმა თითქოს უფრო პირადი ბლოგის სახე მიიღო, მაგრამ ეგეც გამოსწორებადია. ისევ ჩემს ემოციებზე ვწერ. ამ ბოლოს დროს ფაქტიურად ყოველდღე მეცვლება ხედვა ყველაფერზე. ალბათ რაღაც ეტაპიდან ეტაპზე გადასვლის პერიოდი მაქვს. პირველად ვხედავ თუ როგორ ვიცვლები.სულ მინდა რომ გავიღიმო, ვისუნთქო და ბერვი ვიარო ... უამარავი ენერგიის მოზღვავება მაქვს... ემოციები კი მარტო დადებითი... ყოველი დღე მიხარია და ცხოვრება მიხარია... პირველად ცხოვრებაში ამ ყველაფერში თავიდან ბოლომდე წვლილი მარტო მე მიმიძღვის... მომინდა და ეგრე გახდა... დასკვა? ყველაფერი ჩვენს ხელშია :) მიხარია რომ ვასებობ და ვსუნთქავ... უბრალოდ შემიძლია დავინახო მზე... მოღრუბლულ ამინდშიც კი ვიცი , რომ ის არსებობს სადღაც ღრუბლების მიღმა... ასევე არსებობს ბედნიერებაც უბრალოდ დანხვა უნდა :)არ ვიცი როდემდე გასტანს ჩემი ესეთი განწყობა... იმედია ძალიან, ძალიან დიდხანს და კიდევ უფრო მეტხანს... სულ მინდა რომ ეს ჩემი განყობა გადავცე ყველას... მინდა რომ ჩემმა მეგობრებმაც დაინახონ ყველაფერი, ისე როგორც მე ვხედავ. ისევ და ისევ ვერ გადმოვცემ ინ განცდას,იმ სათქმელს ეხლა რისი თქმაც მინდა ... просто Я спешу жить !!!

4 comments:

Anonymous said...

ra magari suratia :user:

თაკა said...

ჰოწ სწეეტ :ლოვე:

Sophie שרה Golden said...

ამას რა ჯობია, ემოციების გამოხატვა რომ შეგიძლია და ცხოვრებას ჩქარობ... ლამაზი ბუშტებია!!! მგონი მალე გაზაფხული მოვა!

Kate said...

არაფერია ცუდი ემოციების გამოხატვაში, პირიქით.
იცლები და თავისუფლდები.

მაგრამ კარგად როცა იქნები, ეგეც დაწერე ხოლმე. ეგეც ძალიან გაგისწორდება ხოლმე.